Do dat konga

Hejsan allihopa! Nu sitter jag, nyduschad och glad o kollar på Let´s Dance. Stallet idag gick bra, Tricko gick som en klocka och Manne var lite envis men duktig. Längre inlägg om det kanske kommer upp lite senare om jag får tid. 
 
Imorn 03:30 går dansbussen mot Eskilstuna. Jag ska tävla SM-klass för första gången så det ska bli kul! :)
Ska väl locka håret och slutfixa mig inför imorn snart.
Det är så härligt för 03:30 är alla på bussen halvsovande medans jag är aldelles klarvaken  och pratar på som ingenting med alla, älskar att jag är morgonpigg! ;)
 
Eftersom att min resa tar ca 5 timmar så ska jag ta med mig ipaden (om inte min lillasyster vill ha den hemma) så jag kan kolla på Gossip Girl och mysa :)<3 
 
Nu ka jag gå och göra lite nytta i huset och borsta tänderna o gå och lägga mig. 
Men vi hörs 03:30 imorn då kompisar? ;)
 
/Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback