Glad dag!

Jag är så otroligt glad nu, känner att bloggen verkligen är på väg någonstans! (Och det är inte minst på grund av er♥) Besöksrekord och kommentarerna väller in! Så tack supermycket för det, ni betyder <3
 
Nu har jag fixat frukost åt lillasyster och mig själv, medans lillasyster sitter framför tvn sitter jag med ipaden och lyssnar på musik medans jag bloggar på datorn. Bara myspyser på helt enkelt :) jag kanske ska fota lite idag också, om ni vill kan ju bilderna komma upp här. Hästarna vilar så jag har all tid i världen att göra vad som helst. Bara att ösa på med önskemål! :)<3
Hjärtat i stallet han stod i under sommarbetet <3
 
kramis - Lovisa
 

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback