Lite av varje :)

Hej hej förlåt för dålig uppdatering jag har gjort video men dom har inte laddat upp och det märkte jag nu, så jag trodde att jag laddade upp flera video.

Men iallafall så ska jag på träning och rida Girlie för Tina.
Idag är det sista dagen på lovet vill ha ett längre lov.
Men skriv på kommentarerna här på mitt inlägg vad ni har gjort På lovet.

Lovisa har fixat en fin header den blev super fin!.

Idag så vet jag inte om jag ska rida Dixie jag tror det eftersom jag inte red i går.


Om ni inte visste det så har jag varit på båtresa till Tallinn, det va otroligt roligt.
Jag åkte med Celina, min familj, farmor farfar, Celinas familj, mormor, moster och hennes man.

Men nu vet ni varför jag inte har lagt upp någon video.

Så nu ska jag rida :-)

Bye / Hilda


Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback