Resultaten-danstävling i Eskilstuna

Jag dansade allra först singel. Det var första gången för mig i star (SM-klass) och jag kom 4:a! Jag tror att jag är rankad 8a eller 7a i Sverige för min ålder faktiskt :D 
 
I parstreeten kom vi till semifinal, blev inte särskillt nöjda efter som att jag och min parkompis nästan alltid kommer på prispallen.
 
I gruppstreeten vet jag inte hur vi kom, får kolla sen. 
 
Jag hade planerat att sluta dansa efter terminen men nu när jag är i star och allt så känns det fel att sluta. Det skulle även bli svårt, det är ju trots allt dansskolan jag är uppväxt på. Där har jag tillbringat en stor del av mitt liv ända sen 3 års ålder, då jag dansade på en modevisning, och senare vid 6 års åldern började tävla. Mycket tid och pengar har jag lagt ner på dansen i övrigt också, tränat på rasterna med min parkompis, tagit sm-guld. Allt så förtjänat efter all träning. Ni förstår väl nu hur det skulle kännas att bara försvinna från en plats där jag "hängt" ända sen jag var 3.  Nästa termin slutar jag med disco och tränar endast 1 gång i veckan för streeten. Jag kommer att träna minst 2 timmar hemma varje dag istället. Känner att familj och vänner är viktigare. 
 
En film på mig när jag danstävlade igår kommer någon stans idag. 
 
Ha det så bra! :)

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback