Stallet med Emma

om ca 2 timmar åker jag till stallet, vi ska hämta upp Emma som precis har blivit medryttare på Hannas häst Picasso (i manne o trickos stall). Jag ska rida ut tillsammans med Emma och jag kommer lägga upp lite tidsinställt. Manne ska jag ha när jag rider ut tillsammans med Emma. Om jag har tur så ska Frida rida efter så jag kan rida ut med henne på Tricko, annars rider jag bara ut själv.
 
Jag håller på att byta om nu, för det har ju hänt många gånger att jag har väntat tills det är 10 min kvar innan vi åker  så jag får skynda arlset av mig ;) det orkar jag inte längre så jag klär på mig 2 timmar innan istället, bättre det!
 
Nu ska jag bara ta det lugnt och vänta på att mamma ska komma. Alla andra i familjen sover så jag kan inte sätta på tvn eller ha på musik osv. Får väl stoppa in headset. 
 
 
- Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback