utvärdering

hejsan! Tänkte ta ridpassen idag, som lite snabb mobil update bara :)

Jag började med Tricko, spolade av hans ben och gjorde i ordning honom för turen. tog ut honom först till skogen, underlaget var inte det bästa så jag vände efter ett tag. Då red jag lite i paddocken, tog några gallopper i båda varven utan stigbyglar. Valde sig sen att rida upp i en skogsväg som man inte kunnat rida på pga snön. Jag trodde att snön smält helt eftersom atr det smält på vägen utanför just den skogsvägen. men när jg kommit upp i skogsvägen så var det * hej mitt vinterland** så jag vände hem, travade av honom i paddocken och red sen hem.

sedan tog jag in Manne, spolade av honom och borstade av han med alla typer av borstar.

gick sedan med honom, en liten promenix bara. Skötte sig väl bra tycker jag :)






kram Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback