<3

Äntligen ska jag få rida igen! Imorn åker jag ut till stallet och rider Tricko, kanske Manne åh! Eftersom att Manne är lite mera ansträngande än Tricko, Manne är egentligen inte feg längre. Bara för vanliga saker som till exempel när han trampar på en pet-flaska. Då händer det att han hoppar till men inge mera, och allt tack vare denna underbara träningen jag haft med han. Lös i paddocken, gå ut o gå med han då blev han tusen gånger lugnare och litar mera på mig. Känns bra att han gör som jag säger och litar på att det kommer att funka bra, alla hästar tror ju inte på sina rytare heller. Manne är en bra bästavän!

- Lovisa


Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback