Åsså vare fredag

*Kick it friday* NOT** 
 
Jag är fortfarande sjuk så min fredag blev ju inte riktigt lika bra som jag väntat mig, hade planerat att gå på skolan idag. Men ikke kan man det. Förkylningarna är väl dom som håller i sig längst av dom alla. Och just förkylningen skulle sätta sig och mysa på mig. Jag har ju varit borta från skola ett tag nu så jag har fått en massa papper och läxor, och även den mest avskyvärda matteboken. Usch! Den är verkligen hemsk. Jag är väl troligtvis sjuk ett längre tag så jag väntar med läxorna och det övriga skolarbetet tills slutet av min "sjukperiod".
 
Jag har druckit ett glas med varm nyponsoppa och ett glas vatten, jag har fått för mig att man ska dricka mycket när man är sjuk och att man blir frisk snabbare då. Jag får liksom bara för mig saker också är jag helt övertygad om att det är sant :O Fast bara om jag kommit på det själv. Självgod... Höhö! 
If you don´t trust yourself, you´ll never love youself, nytt motto? ;-)
 
 
 
You don´t need to be perfect, you just are perfect. Just the way you are.
 
- Lovisa
 

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback