Det kyler

Idag har jag varit på stan och köpt täcken + pannband till min stora plutt. Är supernöjd! :)
Pannbandet ser ut såhääär ↓
och hans nya täcke hittar jag ingen bild på, på hemsidan :O 
Jag kan ju visa dom på film sedan :)
Han fick i alla fall ett rött stalltäcke från John Whitaker och ett marinblått utetäcke med röda kanter att ha mars-april-maj. Jag kanske ska åka tillbaks och byta det marinblåa och köpa ett mera hållbart eftersom att Manne är låg i rang och de andra hästarna biter sönder hans täcken. Hade faktiskt tänkt att köpa ett riktigt vråltäcke som håller sisådär 4 år :) 
 
sry för no bloggning av mig igår, duktigt av Hilda att skriva så bra!
Nu ska jag äta en Ben&Jerry´s jag hittade i frysen, mums! Hittade en till nu också, ska väl ta och äta upp den å  ;)
 
Brb, see ya later alligator
 
- Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback