felen...

 Jag är jättetrött på folk som bara ser fel hos andra som dom inte gillar. 
Hade ni gillat dom ni såg fel hos hade dom felen vart osynliga! Det kan jag lova er, för felen hör till mänskligheten.
Gillar man en person är ett fel mänskligt, inget man går och tänker på, men om man inte gillar personen som man hittar ett fel hos blir det världens grej, man går runt och tänker: Nej, jag kan stava bättre än dom, då är jag bättre, jag har 17 hästar i mitt stall, då är jag bättre för då har jag mer pengar än henne/honom.... Blablablabla!
Jag orkar inte! Människor blir aldrig perfekta, hur stor perfektion (t.ex) Manne har i mina ögon så ser jag ändå hans fel, men tänker på dom som bra. För utan dom felen skulle han inte vara Manne. Felen gör folk till de dom är, utan felen, vad skulle till exempel Sverige vara då? Ett helt perfekt land, med bara perfektioner, allt går perfekt, allt är perfekt-Urtrist! 
 
Jag tror jag är den enda på jorden som gillar downs... 
 
Jag känner en person som inte tänker på felen, som bara ser fördelar med allt och alla. Åh så underbar hon är!
Typ, kom och lek allihopa! Noboy´s pefect! 
I hennes ögon är alla perfektioner, som dom är! Om hon inte gillar någon så byter hon uppfattning och ser det bra i personen instället. Något jag aldrig skulle klara av! Jag ser ofta fel i mig själv, jag räcker inte till, jag är för lång, jag är för kort, listan tar aldrig slut! Men när man är med henne glömmer man allt, hon behandlar alla som det borde, är du elak mot henne får du vad du förkänar, helt klart. Men hon gör inget dumt, hon säger hur hon tycker om det och hur dålig man är om man trycker ner någon sådär. Jag vill vara som henne! Se alla bra saker i folk, för alla har fel och alla gör fel. Ingen är felfri!
 
I mina ögon ses det alltid fel, men dom felen gör personen positiv för mig. Felen gör h*n till den h*n är.
Jag står fast vid, som jag alltid gjort att felen är det viktigaste vi har i dag! 
Vad vore vi utan dom?  
 
Jag vill visa er världens klokaste bild som är gjord av världens klokaste människa på denna jord! 
Du är bäst Frida, en otroligt bra förebild. Finns ingen bättre att se upp till, I promise! 
Dessa ord hon skriver, är inte de mer än sanna...
 
 
Klicka på bilden för att komma till hennes blogg som dock inte uppdaterats på ett tag
 
Glöm inte, vi är inget utan våra fel och mistag!
 
 
 
This is all i have to say, remember my words... <3
 
- Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback