Som vanligt

Som vanligt kunde jag inte låta bli att skriva lite till ;)

Jag ska gå på skolan imorn, vet att jag inte orkar. Gör det ändå, annars kommer jag ju aldrig att komma igång liksom. Fast jag vill inte gå till skolan, när jag går till skolan när jag varit pigg på kvällen dan innan (när jag varit sjuk tidigare på dagen) så mår jag bara skit när jag kommer till skolan.
Jag har ju varit sjuk lite överdrivet länge så dom kommer väl kasta stora högar av papper och matteböcker till mig när jag kommer dit, svettigt!

Äsch! Får se hur jag mår imorn. Kan inte dömma något i förväg. Jag ska ju till stallet imorn, så för hästarnas skull så hoppas jag att jag blir pigg nog att rida/åka ut och borsta i alla fall. Har inte ridit Manne på evigheter, på grund av sjukan då. Han som jag utvecklat mest och han som gjort mig till den ryttaren jag är idag. Kungen i det hela liksom ;) Pussade han igår, men det är ju inte samma sak som att rida på honom, älsklingen <3

Ponnyakuten idag var bra, PA leverarar eller vad man nu säger ;) Alla deltagare lärde sig ju mycket redan första dagen, tänk hur mycket dom ska ha lärt sig på 14 dagar! :O Jag tycker att alla ryttarna behövde den där 'formträningen', riktigt bra förklarat och coachat av Tobbe! Det gillas! :) skulle behöva sån träning med manne som är så stel i nacken. Fast jag får ju i och försej jättebra träning av Hanna och Frida, dom ger ju supertips och coachar superbra dom med, Tobbe behöver jag ju åka 100 mil till, Frida o Hanna är det 10 minuter till... Hmmm vem är närmast...? ;) Nej, jag skojja bah! Klart jag vet vem som är närmast! Tobbe såklart!

Näe, nu ska jag inte flamsa på mera.


- Lovisa



Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback