The bestfriend who always text you when you feel bad <3

Min ünderbara vän Saralee smsade att Harry Styles fyllde år idag. Hon skrev även upp en lite sång till han, gulligt! :)
Vi kan prata om allt tillsammans, jag litar på henne 110. Hon är en sån vän alla vill ha, men slumpen väljer ut. Åååh gud vad jag saknar henne!

Sara(lee) är alltid först med att smsa saker, jag är så lat så jag orkar aldrig skriva till folk, om inte dom skriver först. Så då är det bra att ha Sara(lee) :)<3
Hon är min JWoww och jag är hennes Snookie, vi kallar varandra även för det för Saralee e lång och jag e kortare :O
Tycker om henne som en syster! En kulig kompis ä livet!

- Lovisa


Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback