äckelfeberN

usch, febern ä tillbaks och jag är jätte förkyld, blir väl hemma imorn. Orkar inget just nu, bara sitta och kolla på en 2 -3 år gammal dataskärm och låta fingrarna leka. Datorns ljus är på det mörkaste läget, men den bländrar mig lika mycket ändå, orkar inte. Vill bara gå och lägga mig men det är för varmt och om jag uppnar ett fönster blir det för kallt. BLÄFYUUUUUU!!  Kunde inte träffa mina efterlängtade småpluttisar idag heller som planerat. Febern förstör hela grejen med livet, när m,an har feber är inget bra. Man orkar inte ens sova. Det är väl det man ska få energi av antar jag. Hahaha, nu ska jag inte klaga utan berätta om lite annat:
 
 
Jag ska ändra om designen för den känns för standard och alla har den.Vad tycker ni att vi ska ha för tema på våran nya design? Vinter, höst, alla årstider i en? You choose!  Det är ju trots allt ni som ska läsa den ;-)
Jag brukar gilla när det är en snygg design, men kanske en billd där dom som har bloggen kanske står bredvid varandra med sina hästar, också är det någon snygg text med bloggnamnet och undet bloggnamnet står det till exempel- Hästar | Vardag | Foto eller något liknande. Det är väl viktigt också att det är våran stil på den också, då vi ska trivas med den ett tag. En header som ska ge ett gott första intryck! 
 
Eftersom att dett inte ska bli ett såå långt inlägg om design och feber så slutar jag skriva  nu, hejdå för detta inlägg!
 
- Lovisa
 

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback