Heey you!

Nu sitter jag med några vänner och spelar på iPads,Iphones ja sånna saker :) idag hade jag hs träning med Manne. Hanna och jag släppte våra hästar (Manne och Hannas Picasso) lösa i paddocken och lekte med dom och Hanna fotade dom. Bilderna kommer troligtvis upp imorn, då jag inte vet när Hanna skickar bilderna till mig kan jag inte säga exakt när. Men jag träffar henne ju imorn så då ska jag fråga :)

Imorn bli det hoppning på Manne. Jag ska för första gången rida i hans nya pullarträns :) ska kolla med Hanna om hon kanske kan fota då.

Let's go and have some fun with the friends!


Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback