Helllo!!

Hello idag va det min tur att göra årdning hästarna och släppa ut dom göra årdning vatten till dom.
Zigne min hund vill inte gå in så jag ropar på henne och står och väntar typ i 3 minuter as kalt.
 
 
Idag ska jag vara med kompisar Josse och kanske Moa så vi kommer ju blogga idag om vad vi har gjort
och kanske några bilder.
Men dom kommer klockan 12 så då hinner jag rida lite också.
Om jag kommer ihåg så lägger jag upp bilder på Girlie och såhär.
 
 
 
 

Hope you are feeling and that you check on our blog every day.
You can write to us about what you would like us to do on the blog.
Bye Bye!

 

Lägger upp lite bilder på mina hästar nu!

 
 
/ Hilda

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback