Hellu

Hej svej! Jag är hemma idag så det blir väl ungefär samma update som igår. Jag ska kanske starta lite tävlingar som till exempel veckans blogg, vad tycker ni om för tävlingar? :)

Jag sover faktiskt på golvet idag, så mycket skönare! Jag hade ont i magen i morse då la jag mig på golvet med 2 täcken och 2 kuddar, jätteskönt! Sara (lilsis) ligger bredvid mig och kollar på massa youtube filmer och sånt. Myys!! :)<3

Mannes ägare har varit hos Manne och ridit honom medans jag varit borta, det känns ju mycket bättre än att han bara står. Tack Linda! Frida (ägaren) rider ju Tricko och när hon jobbar/inte hinner så får han vila helt enkelt nu när inte jag kan komma ut till han (dom). Men hon hinner ju nästan alltid med honom, hon har en till häst att rida också så det tar ju tid det med. Men att veta att någon tar hand om Manne känns super! Annars hade han bara stått liksom. Linda (M's ägare) ska få ett supertack! :)
Tricko vet jag ju mår bra hela tiden och så :-)

- Lovisa som bara babblar på


Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback