I´m worried

Tjoho allihopa ;-)
 
Idag red jag bara Tricko, för Manne har ett hyfsat djupt sår+en spricka på ballen. Men jag kommer formodligen kunna rida han imorn, Marina (stallägaren) har sprayat lila spray och lindat hoven (ballen) så jag hoppas att det blir bättre. 
 
Trickos ridpass ↓ 
Jag red tricko fram och tillbaka på vägen, och klättrade lite i backen på vägen till stallet. Han var pigg och snäll och pigg :-)
 
Manne borstade jag ju bara och myste med, fick panik när jag såg såret, jag rusade allt jag hade in till Marinas hus :O Det enda jag tänkte va Panik panik panik panik, min pojke får inget hända <3 Även om det inte var världens farligaste sår så blir jag rädd när manne eller Tricko får större sår, vill att enbart allt bra ska hända dom, ni hästägare vet väl hu det känns ._. 
 
Nu tycker jag att ni ska ge oss lite feedback, vad kan vi förbättra, vad kan vi sluta med, gör vi något fel?
 
Heejdåå *possipossi*
 
- Lovisa 
 
 

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback