Let´s jump!

Jag hoppade Manne idag. Bara några skutt på 60 och ett på 30-40 för att få en lugn start, han har ju inte hoppat på superlänge. Jag gjorde lite tempoväxlingar däremellan för att få ingång farten. Han blev super duktig och hade ett relativt bra tempo hela tiden :) 
Hanna filmade så filmen kommer väl upp ikväll eller imorn
Jag gjorde skänkelvikningar innan jag travade/skrittade av honom och han lyssnade ovanligt bra, men som vanligt var det lite enklare i höger varv än i vänstervarv ;)
Han blev otroligt mjuk och avslappnad i slutet, han blev rund och mjuk (somsagt) och lyssnade super på skänklarna. 
 
Min ponny (häst) är i bra form nu :´)
 
//Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback