Rida rida rida! :)

Hej jag har inte skrivit på bloggen så mycket för att jag har ridit mina underbara hästar och när man rider 2 hästar då hinner man inte så mycket mer sen.
Så jag skriver lite längre idag, idag ska jag hoppa Dixie på träning och rida Girlie dressyr.

Igår va jag och åkte skidor med min kille och en kompis till mig och min killes kompis, vi åkte ganska länge det va väldigt roligt.
Så idag innan jag ska på träning för träningen är klocka 4 så innan ska jag ju rida Girlie och sen ska jag kanske va med en kompis eller åka skidor tror jag.

Maybe posting pictures of the training later. Hope you are well and like this please write to us and ask little things.

- Hilda


Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback