Teater

Är på teater just nu, jag är faktiskt inte så mycket för teater. Liksom, JAG HAR DRAMA I MIG, JAG VILL, JAG VILL EJ, DET ÄR EN BRA FRÅGA HERR´N...!
Hahaha försökte låta som en teater människa där ;) 
 
Jag har inte varit på teater på säkert 2-3 år så det ska bli lite kul :)
Jag har ju SaraLee (Sara) så jag har inget dåligt sällskap med mig precis. 
 
Snövit skulle vi tydligen se på, jag har sett den 3 gånger innan, men då kan jag säga till sara när hon ska blunda :)
 
Vi ska hem till henne eller mig efter teatern och plugga och göra  lite läxor också. 
 
Jag tror att det kommer upp flera tidsinställda hos Sara :)
 
puss o kraam 
 
- Lovisa
 
 

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback