This or that och 3 frågor-Lovisa

Tyckte om det här med this or that så jag kör det igen :-)
 
 Unghäst eller inte unghäst? spelar ingen roll. 
Glass eller godis? Glass.
chips eller popcorn? Chips.
twitter eller facebook? Twitter.
a-ponny eller b-ponny? B-ponny, har aldrig gillat a-ponnyar på riktigt, till ridsättet och så. 
d-ponny eller c-ponny? D-ponny, eftersom att Manne är en d-ponny, men c-ponnysar kan vara fina dom också :-)
tacos eller pizza? Pizza.
uttala:borste eller kam? Jag säger borste. 
Uttala:Tofs eller hästsvans? Jag säger hästsvans, blir bara irriterade på folk som säger tofs till hästsvans ;-)
Regn eller sol? Sol, såklart X)
Hund eller katt? Katter, är mysigare och sötare (enligt mig).
Bikini eller baddräkt? Har haft bikini hela mitt liv, är inte särskilt förtjust i baddräkter. 
Barfota eller skor? På hästen tycker jag att skor är bäst, men på sig själv är det skönast att gå utan skor. 
 
 
 
                                                                      3  Frågor:
 
 
Manne-Storhäst eller ponny?
Manne är troligtvis storhäst, men i papprerna står det att han är en maxad d-ponny. Så jag säger fråm och med nu att han är en ponny.
 
Tricko´s mkh?
127cm i manken... tror jag ;-)
 
Min längd?
Jag är 148cm lång
 
 
 
 
 

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback