29 juli

Gud vad tiden har gått fort! Snart är sommarlovet slut, jag börjar 5:an och det är slut på fria dagar :(
Har varit rädd för att tiden bara ska gå utan att jag inte gjort någonting. Detta lovet har jag som tur är gjort ganska mycket på ändå. Mycket har hänt under lovet, Manne fick en sträckning, Mannes ägare Linda köpte en till häst (frisern Nemo) som blivit min 3 foderhäst. Allt har ändå känts bra, allt kan inte vara perfekt. Fyllde år i mitten av sommaren, 11 bast! Fick bland annat en ipad mini, fårullsludd till manne och Trickos grimma. 
Fått smaka på livet lite i sommar, problem, avundsjuka, och lycka. Känns ganska bra att få göra det som 11 åring. Haha, får det att låta som att jag fyllt 20 istället för 11, men nej, jag är 11. 
 
Idag så ska jag i alla fall rida, ikväll kommer mamma och hämtar mig, skjutsar mig till stallet och jag rider båda hästarna. Ska kolla med Emma när hon åker ut, om hon inte redan gjort det. 
 
Jag tror att Mannes sträckning är borta nu, så att jag kan rida på riktigt. :) Blir nog bara barbacka i paddocken, inte så hårt. Skönt endå att ens få trava på honom, har saknat det, kan jag lova!
 
Tricko rids nog på vägen, om inte jag kan rida med någon. Rider jag ut med någon blir det nog uteritt.
 
Kram Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback