Vad och varför?

Sommar eller vinter? Jag gillar sommaren mycket, men på vintern är det t.ex inga småkryp. Känns som att det finns mer kryp inomhus än utomhus.
 
Hund eller katt? Katt är mysigast tycker jag, fast en hund är ju rättt gosig också, men jag är en kattmänniska!
 
Häst eller ponny? Jag tycker nog om båda 2. Genom att Manne och Nemo är hästar och tricko en ponny.
 
Stallet eller hemma? Stallet är mitt andra hem. Alltså hemma.
 
Barbacka eller sadel? Barbacka är jättemysigt, rider t.o.m barbacka på vissa träningspass (ej för tränare).
 
Lång man eller kort man? LÅÅÅÅÅÅÅNNNGGGG! Älskar långa manar! 
 
Dressyr eller hoppning? Faktum är att jag gillar båda 2 lika mycket, men rider oftast dressyr. 
 
vit eller mörk häst? Mörka hästar är oftast jättesnygga men ibland kan vita eller ljusa hästar bli lika snygga. Men jag väljer ändå mörka hästar.
 
 
Kram Lovisa

Kommentarer

skriv din kommentar här↓

ditt namn (är obligatoriskt):
klicka så kommer vi ihåg dig! :)

Email: (bara Hilda och Lovisa som ser)

din blogg/hemsida om du har en:

din kommentar♥:

Trackback